خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد
سرخط خبرها

دستگیری عاملان تیراندازی مراسم ترحیم در دزفول + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۹۱۷۸
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
دستگیری عاملان تیراندازی مراسم ترحیم در دزفول + جزئیات
فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۶ نفر از عاملان تیراندازی مراسم ترحیم در دزفول دستگیر و ۶ قبضه سلاح از آنها کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ روح اله گراوندی روز سه شنبه افزود: پس از تیراندازی افرادی در مراسم فاتحه خوانی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان دزفول و بی‌توجهی به تذکر پلیس مبنی بر پرهیز از این بدعت نادرست، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه انتظامی شمس آباد با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی ۶ نفر از عوامل تیراندازی و هنجارشکنی این مراسم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول بیان کرد: مأموران پلیس موفق شدند از مخفیگاه متهمان تعداد ۶ قبضه سلاح شکاری به کار رفته در تیراندازی مراسم را کشف کنند.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است.

سرهنگ گراوندی گفت: کسانی که به هر طریقی بخواهند امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره بیاندازند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->